مقاله ها

تعداد آیتم ها در هر صفحه
چرا باید در نمایشگاه و ایونت های مُد حضور داشته باشیم؟
چرا باید در نمایشگاه و ایونت های مُد حضور داشته باشیم؟

رویداد ها و نمایشگاه ها: حضور در رویداد های مختلف اعم از شرکت کننده یا بازدید از نمایشگاه های تجاری، کارگاه های تخصصی، ایونت های معرفی محصول ... همواره یکی از مهمترین فعالیت های مدیران ارشد یک سازمان و کسب وکار است. به طور کلی هر گونه در جوامع پیشرفته هرگونه گرد همایی اعم از نمایشگاه، نشست های تجاری، فستیوال، مسابقات، جشنواره ها، کنفرانس، همایش، سمینار و ... را یک رویداد یا ایونت می شناسند. هر رویداد به تنهایی دارای اهمیت و البته اهداف مشخصی است که سعی می کنیم در این قسمت مهم ترین بخش های آن را با شما به اشتراک بگذاریم. نمایشگاه های تجاری: بازدید از نمایشگاه ا علاوه بر ایجاد روابط تجاری و گسترش فعالیت های شما به شما این امکان را می دهد تا رقبایتان را در صنعت شناسایی کنید، با آنها راجه به کلیه مسائل مختلف از نگاه خریداران صحبت کنید و در نهایت می توانید از نقاط ضعف آنها در کسب وکار خود استفاده کنید و با استراتژی مناسب کسب وکار خود را هدایت کنید. یکی دیگر از مهم ترین فایده های بازدید از نمایشگاه آشنایی با آخرین محصولات، تکنولوژی ها، تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه برای رفع نیازهای آن صنعت است که می تواند عاملی مهم برای کاش هزینه های جاری شما باشد. اگر شما تازه وارد حرفه و کسب وکار خود شده اید بازدید از نمایشگاه های تجاری به شما این امکان را می دهد تا به عنوان بیننده دلایل به چشم آمدن برخی غرفه های تجاری را بهتر درک کنید و در صورت تصمیم به غرفه گذاری این موارد را لحاظ کنید. چیدمان، نورپردازی، موقیعت غرفه، تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، کاتالوگ و بروشور، میز جلسات و ... تنها بخش کوچکی از مهم ترین موارد غرفه گذاری می باشند. نشست های تجاری B2B: نشست های تجاری یکی از مهم ترین رویداد های هر صنعت می باشد.این نشست ها در بسیاری از موارد از نمایشگاه های تجاری نیز مفید تر می باشد به گونه که با توجه به ماهیت نشست از فعالان یک صنعت در حوزه های مختلف دعوت بعمل می آید تا بتوانند به عنوان فعال بخش خود اقدام به برقراری روابط تجاری با سایر بخش های صنعت خود را بوجود آورند. یکی از دلایل اهمیت نشست های تجاری در این است که هر شخص می تواند بازدید های خود را از قبل مشخص نماید و اصولا افراد تاثیر گذار مانند مدیران عامل، تصمیم گیران سازمان ها در این نشست ها حضور پیدا خواهند کرد. به طور مثال فرض کنید نشست تجاری فعالان صنعت مُد قرار است برگزار شود. این نشست با حضور تولید کنندگان و و اردکنندگان پارچه، پوشاک، خیاطان، طراحان لباس، شرکت های مشاوره، تبلیغات، استدیو های عکاسی و فیلمبرداری و ... برگزار شود. شما به راحتی می توانید برای رفع نیازهای خود با مدیران این مجموعه ها وارد مذاکره شده و کسب وکار خود را بهبود و توسعه بخشید. فَشن شوهای گروهی و خصوصی: حضور در ایونت ها و رویداد های لباس هم به عنوان بازدید کننده و هم به عنوان غرفه گذار یکی از بهترین تصمیمات فعالان صنعت مُد می باشد. متاسفانه به دلیل عدم توجه طراحان مُد و مزون داران برگزاری ایونت صرفا محلی برای فروش هرچه بیشتر در کوتاه مدت دیده می شود اما یکی از مهمترین بخش های فراموش شده ایونت های صنعت مُد ایجاد و گسترش باشگاه مشتریان و مخاطبان شما می باشد. اگر به طور معمول از هر ایونت 1000 نفر بازدید کنند شما می توانید اطلاعات  1000 مخاطب  خریدار احتمالی را به باشگاه مشتریان خود اضافه کنید که لازمه بدست آوردن آن ماه ها تبلیغات و هزینه های سرسام آور است. از دیگر امتیازات شرکت در رویداد های لباس افزایش دیده شدن نام و برند شما در شبکه ها اجتماعی است که می تواند با بهینه سازی وبسایت و صفحات اجتماعی میزان تاثیرگذاری بر روی مخاطبان خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید. همایش، کنفرانس، سمینار: به طور کلی همایشها و سمینارها برای تبادل تجربه، انتقال دانش فنی و مدیریتی و البته آگاه شدن از آخرین تغییرات صنعت حوزه فعالیت شما یکی از بهترین رویدادهایی که می توانید از آن بهره ببرید. گـــروه دیـــبا به عنوان مجری رویدادهای داخلی و بین المللی با برنامه ریزی و برگزاری رویداد های مختلف سعی در پاسخ گویی به نیاز صنعت مُد کرده است.

جزئیات
13 شهریور 1397